Verkooptraject Register-Makelaar:
- Wij plannen met u een afspraak in voor het maken van een fotoreportage en het inmeten van het bedrijfsmatig vastgoed object en of woning
- Vervolgens maken wij voor u een digitaal klantendossier aan, met daarin benodigde documenten en afspraken.
- Wij plaatsen het bedrijfsmatig vastgoed object en of woning op Funda Business/Funda en op onze eigen website.
- Na aanmelding plaatsen we een ‘te koop’- bord bij uw woning, deze wordt door ons opgehaald nadat de woning verkocht is.
- Wij voeren de bezichtigingen en onderhandelingen uit.
- Via het digitale dossier heeft u overzicht over gemaakte afspraken en de vastgelegde informatie over de voortgang van de verkoop.
- Het opnemen van de juiste clausules, controle op naleving van de overeenkomst en ontbindende voorwaarden.
- De eindinspectie, het vastleggen van meterstanden en de notariële overdracht.
De opstartkosten bedragen 750 euro inclusief btw en bestaat deze uit de stappen 1, 3 en 4. De opstartkosten dienen vooraf te worden betaald.