Ga naar de inhoud

Verkopen B.O.G. / Woning

Verkooptraject Register-Makelaar:

  1. Wij plannen met u een afspraak in voor het maken van een fotoreportage en het inmeten van het bedrijfsmatig vastgoed object en of woning
  2. Vervolgens maken wij voor u een digitaal klantendossier aan, met daarin benodigde documenten en afspraken.
  3. Wij  plaatsen het bedrijfsmatig vastgoed object en of woning op Funda Business/Funda en op onze eigen website.
  4. Na aanmelding plaatsen we een ‘te koop’- bord bij uw woning, deze wordt door ons opgehaald nadat de woning verkocht is.
  5. Wij  voeren de bezichtigingen en onderhandelingen uit.
  6. Via het digitale dossier heeft u overzicht over gemaakte afspraken en de vastgelegde informatie over de voortgang van de verkoop.
  7. Het opnemen van de juiste clausules, controle op naleving van de overeenkomst en ontbindende voorwaarden.
  8. De eindinspectie, het vastleggen van meterstanden en de notariële overdracht.

De opstartkosten bedragen 750 euro inclusief btw en bestaat deze uit de stappen 1, 3 en 4. De opstartkosten dienen vooraf te worden betaald.